vrijdag 28 september 2012

Hoe maak je een beertje van vilt....???

 Hallo Allemaal
Nu dan eindelijk de foto,s van het beertje hoop dat jullie het zo snappen en anders hoor ik het wel
zal proberen het een beetje uit te leggen .
Je knipt 1 rondje van ongeveer 6 cm (kleiner of groter veranderd de maat van je beertje) dit is voor het hoofdje
3 rondjes van ongeveer 2,5 cm oortjes en snuitje
2 rondjes  van ongeveer 3 cm voor de handjes


 Met sterk garen rijg je  zie foto
dit trek je daarna aan en vul je een klein beetje op .Dit doe je ook met het snuitje en de handjes .

 Zo ziet dan de achter kant eruit  dit hoeft ook niet netjes want je plakt het straks op en zie je er niets meer van .
 Het snuitje naai je dan vast

 De oortjes knip je eerst door en naai je met kleine stiksteekjes omkeren en op het hoofdje vast naaien
 Voor de oogjes gebruik je twee zwarte kraaltjes en deze naai je door en door vast

 Het neusje borduur je met zwart DMC garen en kan je kijken of je hem laat lachen of treurig kijken .net wat je zelf leuk vind.

 Ook op de handjes doe ik een seekje met dat zwarte garen
Beetje echte rouge met een watten stokje krijgt die een beetje kleur
En klaar is je beertje
Ik lijm hem zelf met 3D kit  op mijn kaartje
Hoop dat jullie er wat aan hebben .en mocht je hem gaan maken wil ik hem wel graag zien .
Succes

Groetjes Marcella

17 opmerkingen:

  1. Ik vind het geweldig uit gelegd Marcella,wat ben je toch een kanjer,ik hoop dat ik het ook eens kan maken,ik heb nogal dikke duimen en voor dat priegelwerkje!!!!!!maar ik ga het proberen hoor!!!,Dank je wel Ik hoop dat het op je blog blijft staan voorlopig.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en duidelijke uitleg Marcella
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele duidelijke uitleg, ben niet zo erg handig met naald en draad, dus zal er wel niets van komen.
    Ook haken of breien is voor mij een ramp.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wooow wat geweldig!! Dank je wel voor de super goede uitleg! Heb even op je blog rond gekeken, wat een mooie creaties maak je, ben gelijk volger van je geworden!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marcellla bedankt voor de hele duidelijke uitleg.!! Wie weet ga ik er toch eens een maken. Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marcella,

    Het is een hele goede uitleg.
    Ik ga het ook eens proberen.
    Ik vind die beertjes zoooooo leuk!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk Marcella! Lief dat je dat met ons wilt delen.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor de uitleg. Ik vind je beertjes zo schattig, super gaaf!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave workshop door Marcella. Ik vind hem super, ga morgen gelijk een lapje vilt halen. Ik wil het zeker proberen! Fijn weekend, groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marcella

    Bedankt voor de uitleg van die schattige beertjes.
    Je vorige kaartje vind ik schitterend.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marcella,dank je wel voor de zeer duidelijke uitleg,je kaart hieronder is ook een schatje,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige uitleg heb je gegeven van het beertje. Ziet er erg goed uit.

    Fijn weekend.

    groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een duidelijke uitleg, Marcella. Je berenkaartjes waren ook zó super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het ziet er zo leuk uit.
    Bedankt voor de tutorial, 't kan nog van pas komen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marcella,
    Bedankt voor het uitleggen ziet er goed uit dat moet toch lukken? Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. SUPER UITLEG!!!! dank je wel.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. bedankt voor de uitleg, ziet er prachtig uit.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen