maandag 18 juni 2012

Geen idee.....??!!





Hallo Allemaal

Hier ben ik weer met een kaartje deze heb ik vorige week al gemaakt .
komt nu even niet zo veel uit mijn handen
druk leuk weekend en deze week de hele week werken  en ben nu al suf en aan weekend toe .......tot zondag wachten .

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de juni challenge van moedershobbypaleis een kaartje met de sketch
hier boven
Ik heb het stempeltje weer ingekleurd met derwent potloden
de druppels met een pearl pen en wat leuke kleine bellentjes eraan
en kijk goed naar het papier (wat dingen opgeruimd ) en kwam ik van die oude rader patronen tegen leuk toch
het andere papier komt uit een pretty papers bloc van marianne design  Eline's paper fabrics
Hoop dat jullie hem toch leuk vinden ondanks de oranje kleur (was toevallig)

Groetjes Marcella

16 opmerkingen:

  1. Het sentimentje past perfect bij je kaartje.
    Ik vind hem dus ook "onwijs gaaf" gemaakt.
    Felle kleurtjes passen nu eenmaal super bij dit plaatje, dus dat oranje komt wel mooi uit.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superleuke kaart Marcella, vrolijke kleuren, mooie afbeelding!! En wat leuk om patroonpapier te gebruiken!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hai Marcella,

    Dat klinkt razend druk!! Leuk dat je toch iets kunt laten zien. Volgens mij hebben meer mensen het druk, want het is vrij rustig in Blogland, vind ik.
    Je kaart is erg leuk en grappig idee dat raderblad....Heb ik ook nog wel ergens liggen, denk ik.
    Mooi die sketch. Misschien doe ik nog mee.....

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaart weer schitterend Marcella, hel lijkt wel of er een echt gebreid stukje op zit en de kleuren wauw en zoooooooooooo mooi gekleurd. lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Marcella, en wat een goed idee dat rader papier ziet er leuk uit

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Marcella.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het kaartje zegt het al,"onwijs gaaf"!Ik vind de belletjes er prachtig bij.

    Groetjes Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marcella wat een super leuk kaartje!!!
    Geweldig leuk stempeltje is dat

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk kaartje, heerlijke kleuren!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige kaart. en een leuke stempel. Die belletjes zijn ook gaaf, In één woord: SUPER! Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke en vrolijke kaart en dan dat patroonpapier er achter. Je moet er maar op komen.
    Leuk dat je meedoet met de challenge van Moeders Hobbypaleis.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart met mooie details, vooral dat patroonpapier werkt goed zeg!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van MHP.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een hartstikke creatieve 'allerlei hobbytechnieken' kaart geworden zeg ;p : 'wol met ingemaasd patroon', 'patroonwerkblad', 'lint', 'knoopwerk' en kleurwerk... Tjonge zoveel technieken op één kaart hihihi! Hartstikke leuk hoor en gezellig dat je meedoet met de challenge van MHP! Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend leuk kaartje.
    Bedankt voor het meedoen met de challenge van MHP.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superleuke kaart, leuk dat je meedoet met de challenge van MHP!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen