vrijdag 11 september 2015

Workshop .....Stempellen met wc papier ??!!

 Hallo

Vandaag mag ik weer wat leuks laten zien op het blog van Cards& Scrap
Dit keer heel simpel maar wel een erg leuk resultaat .

Stempellen  met wc papier
Wat heb je nodig .
 * wc papier
* water in een spuitje (kan ook een plantenspuit zijn )
* en wat leuke stempels

 Je gebruikt 4 laagjes wc papier
 Deze spuit je flink nat en drukt hem dan op de stempel
Goed aandrukken met je vingers
en er dan voorzichtig afhalen .
Dit is dan wel jammer want het moet nu drogen
en dat kan wel even duren .
 Maar als het dan droog is (ik heb een dag gewacht) is het hard en zie je heel goed de stempel erin
Je kan hem nu leuk uitscheuren of uitknippen .
en op je kaart verwerken .



Succes
Groetjes Marcella

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes en wat een leuk idee! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marcella,

    Wauw, wat mooie kaartjes en tof ideetje.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marcella, kei-leul en ik kende dit niet. Ga het zeker een keertje doen!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee, Marcella. Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk!
    Weer eens wat anders.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag het al op het blog van cardsandscrap. Heel gaaf. Ik ga het vast een keer uitproberen.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Marcella,

    Mooi effect op de kaart. Dit is ook nieuw voor mij. Heel leuk idee ga ik ook eens doen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke techniek, had het al eens op you tube gezien maar nog nooit zelf geprobeerd
    het resultaat is echt verbluffend, je kaartjes zien er schitterend uit
    ik ga het toch eens uit proberen, vind het echt leuk

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke workshop Marcella. Ik zag het bij Anja. Of ik het onthouden kan weet ik niet, maar lukt dat dan ga ik het zeker ook eens proberen. Bedankt daarvoor. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen