woensdag 25 februari 2015

Hier wat zonnestralen.......

 Hoi Hoi

Van het weekend had ik even zin om weer wat te maken
en wat een leuke uitdaging bij de Lift challenge Dit kaartje hieronder mag gelift worden .
Nou heb ik pas al mijn kleurtjes stempel inkt weg gedaan (stond maar in de kast ) Dus tja .....hoe moest ik dit nu gaan doen .....Dus een oude verf doos met die kleine cupjes (van die kinder dingen) opgezocht en lekker aan het kliederen gegaan met een sponsje .
Oke de helft belande in de prullenbak deze eerst ook maar ach het leek nog wat .......
Dus er toch uitgehaald en wat witte vlekken met frantage gemaakt.
En daarna nog wat gestempeld met rode inkt .
Of het nou echt wat is weet ik niet
maar hij ziet er wel vrolijk uit toch :)
Groetjes Marcella

7 opmerkingen:

  1. Hoi Marcella,
    ja, hij is leuk hoor, fijn om wat zonnestralen te krijgen, het is hier bar en boos,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal niet voor de prullenbak!

    Erg mooi!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem super. Lekker vrolijk!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige kaart heb je gelift Marcella! De kleuren springen er heerlijk uit :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh.. je inktjes weggedaan! Maar op deze manier is het goed opgelost! Mooi en zonnig kaartje, Marcella. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, ja en dan heb je spijt....maar goed opgelost! Ik vind je kaart leuk. Juist met deze tekst klopt alles helemaal!
    Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen