dinsdag 30 september 2014

Swap.....

Hallo
Eind van de maand weer en dan onze Swap .
Deze keer stuurde Nelly ons een Envelop met deze leuke dingen erin .
Een heel vrolijk pakketje met 3 leuke rolletjes washi tape en een leuke kaart in Nelly style.
Dus ik heb me met mijn kaartjes door haar laten inspireren .
Zie een hele hoop foto,s ........Ik begon met het doosje waar Nelly een workshop
van op haar blog heeft staan .Er moet dus nog een post-it blokje en een potlood in .








Wat een hoop kaartjes he .bijna niks extra,s toegevoegd alleen dit leuke stempeltje van het uiltje en op het eerste kaartje een klein stukje garen en een paar strass steentjes .
Het is echt in de stijl van Nelly komt vast omdat zij het pakketje stuurde ....
Nog een foto van alle kaartjes
Nu ga ik gauw kijken wat Nelly en Linda 
er van gemaakt hebben Jullie ook ????

Groetjes Marcella

15 opmerkingen:


  1. Hoi Marcella,

    Wowwww wat leuk en die vrolijke kleurtjes,
    je hebt er veel gave kaartjes mee gemaakt ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaartjes heb jij ermee gemaakt.
    Ook leuk dat memoblokje. En zie er echt mijn stijl in terug.
    Heel gaaf gedaan. Kijk al uit naar het volgende pakketje.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig !! wat een leuke, vrolijke kaartjes, erg mooi en ook het doosjes is super..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk om een Swap met elkaar te doen.
    Je hebt écht hele leuke en vrolijke kaartjes & creaties gemaakt Marcelle!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marcella Wat ben jij goed bezig geweest.Onderstaande heb ik ook nu pas kunnen bekijken en deze serie is ontzettend vrolijk.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke boel!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauwww dat ziet er vrolijk uit zeg
    heerlijk die kleuren

    ook je vorige kaartje vind ik erg leuk
    deze had ik even gemist

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een leuke , vrolijke kaarten laat je hier zien Marcella. Gezellig zo'n swap, ik ga ook nog even bij de anderen kijken...
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo jij hebt je uitgeleefd zeg met het pakketje van Nelly...en je wist er goed raad mee!
    Wat een vrolijke boel heb je er van gemaakt..het ziet er enig uit! en super gedaan!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoooooooooi
    Sorry voor het late berichtje!
    Mijne staat er ook EIN-DE-LIJK op!
    Wat heb je dat gaaf gedaan met die cirkels en sterren!
    Leuk stempeltje!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw! wauw! wauw!!!!
    Dit ziet er echt allemaal super geweldig uit. Ik ben enorm fan van je kaartjes met de cirkels. Helemaal leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg leuk! En wat heb je veel kunnen maken.
    Echt een supermooie serie. De twee laatsten zijn echt superleuk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zo wat een prachtige en vrolijke kaarten heb je allemaal gemaakt.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen