woensdag 30 juli 2014

Ben er weeeeerrrrr..........


Hoi hoi Allemaal
Ben er weer
Toch onverwachts maar even de winkel dicht gedaan en een weekje op vakantie geweest naar Duitsland
Super lekker om even weg te zijn .
Maarja ook weer zooooo snel voorbij en ben dan ook al weer aan het werk .
bedankt voor jullie reactie,s op al mijn kaarten hieronder
het was inderdaad goed gegaan met al mijn ingeplande berichtjes...........
vanaf nu kom ik weer bij jullie kijken hoor
Al moet ik zeggen dat het vandaag al gelijk weer lekker druk is in de winkel
Wauw super zou de crisis dan toch voorbij zijn ????????
Oke ......we hadden ook een actie 20 zakjes loom vandaag voor 10 €     en ja hoor er stonden een hoop mensen voor de winkel te wachten vanmorgen .
Wij hadden nl briefjes op de deur gehangen met deze actie erop .

Ik kom zo een rondje doen .
Groetjes Marcella

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo even een weekje er tussen uit. Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lekker zeg, er even een weekje tussenuit geweest te zijn..
    net wat je zegt helaas is het altijd weer zo voorbij

    mooie foto's

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker er even tussenuit Marcella, heerlijk genieten. En wat goed dat je de actie al op de deur had gezet, dan kan het zich vast rond spreken, fijn dat het druk geweest is in de winkel. Loom bandjes zijn dus nog steeds hot. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Marcella,
    wat lekker een weekje de winkel dicht! Even tijd voor je gezin en jezelf.
    Ik las ergens dat de crisis nog niet voorbji is, maar dat het dieptepunt geweest is... Dus wie weet ga je dat merken in de winkel!! Zou toch fantastisch zijn!
    Groetjes!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen