woensdag 11 juni 2014

zwemdiploma.......



Hoi Hoi Allemaal .
Ben ik dan weer met een kaartje .
Kom nog steeds niet erg aan het bloggen toe .........Maar komt wel weer goed hoor .
Dit kaartje heb ik al even terug gemaakt .
Dit zijn toch wel mijn lievelings- stempels van Magnolia.blijf ze erg leuk vinden .
Je kan het niet goed zien maar ik heb op het ovaaltje achter Tilda als zeemeermin van dat spul gespoten dat geeft een beetje water effect is echt heel leuk .
Papier is van van de Action en jaaaa weer het zelfde blokje blijf het een geweldig blokje vinden .
Verder voor mij doen best wel kaal maar wist even niet wat er nog mee op moest .
Ik wil met dit kaartje graag meedoen bij dutch magnolia lovers. waar het thema
Water Strand is
Allemaal een fijne dag .
Het is hier heerlijk weer (helaas de hele dag binnen )
Groetjes Marcella

22 opmerkingen:

  1. Leuk modelletje kaart, erg gaaf gemaakt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat blijft het toch een leuk modelletje van kaart, en erg leuk zeg die Tilda, en het snorkelfiguurtje. Ik heb ook nog niet alle tijd om te bloggen, maar het komt zeker weer een keer goed. Fijne dag nog, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo kaal vind ik het niet hoor, het is een prachtig kaartje
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, Marcella.
    Krijg meteen zin om met m'n voetjes in een bak water te gaan spetteren :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk kaartje! Lekker veel op te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marcella,
    dit is echt een prachtig kaartje, leuk model, mooie mallen..leuke digi's, super gedaan..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een zwemdiploma behalen is leuk, maar als je dan nog zo'n prachtig kaartje erbij mag ontvangen is het nog vel leuker. Schitterend gemaakt Marcella.
    Ik heb dit kaartmodelletje ook net nog eens gemaakt, maar de kaart komt pas volgende maand op m'n blog.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,

    Prachtige kaart. Heel zomers.
    Je vorig kaartje is ook super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf zomerskaartje! Prachtige afdrukjes en die bellenstans vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk kaartje en wat een mooi modelletje.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superkaartje heb je gemaakt!
    Het model is enig en die stempel is lief!!
    Heel toepasselijk voor een zwemdiploma.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marcella
    Heel erg mooi en vrolijk is je kaartje met dit mooie papier, het modelletje is ook erg leuk.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marcella, wat een schattige zwemdiplomakaart. Heel erg mooi gekleurd en gemaakt. De kleurtjes passen ook perfect bij zwemmen, mooi blauw.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh wat een mooie kaart zeg, erg leuk model ook.
    Herken het hoor kom ook bijna niet toe aan bloggen,.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een geweldig mooi kaartje Marcella
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig kaartje en een erg leuk model.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart, Marcella. Ook je vorige kaarten heb ik gekeken ook die zij prachtig. Ik kom ook niet veel aan bloggen en aan kaarten maken toe. Nu zijn we een week op vakantie. geen hobbyspullen mee genomen maar wel mijn laptop.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart! Geweldig als je zo'n gave kaart krijgt wanneer je je zwemdiploma hebt gehaald.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Marcella,
    Dank je wel vboor je lieve reactie op mijn blog en het is weer te leuk allemaal om bij jullie te kijken! En je kaartje is absoluut niet te kaal hoor het blijft een enig modelletje en je zeemeerminnetje een lievie! We hebben het te gek gehad in Zweden en nu de inhaalslag met bloggen hè! De HH klusjes zijn weer gedaan de was weer weg, dus morgen maar eens lekker aan de freubel. Fijne avond en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gaaf kaartje, Leuk model in prachtige kleuren. Erg veel te zien. Dank je wel dat je meedoet aan onze challenge bij DML. Veel succes.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen