dinsdag 21 januari 2014

En nu in het blauw..........??!!!



Hallo Allemaal .
zo zondag met mijn dochter naar de beurs geweest was erg gezellig en ze heeft zelf weer wat papiertjes en een leuk memo bord om te beplakken ze doet van dat decopage .
natuurlijk heb ik ook weer een paar leuke stansen gekocht .maar ik heb me netjes ingehouden hoor geen papierblokjes ..........Goed toch .
Op de terug weg nog heel even Zoetermeer in nou eigenlijk de Primark in BEHHHH wat vreselijk daar zoooo druk echt niet leuk meer .
Maar nu over mijn kaartje
En ja deze is wel helemaal hetzelfde als mijn vorige harmonica kaart maar ik had het al gezegd he.......??!!
Er komen er nog meer en dit keer dan in het blauw.

ook zag ik gisteren dat ik met mijn Bestie kaart in de Top 3 sta bij My Besties dutch girls designs.
dus voor mij geen blue monday .....

Fijne dag
Groetjes Marcella

28 opmerkingen:

  1. dit modelletje is verslavend Marcella:0) heel mooi gemaakt hoor!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh...deze is ook leuk geworden, Marcella!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marcella, gezellig samen met je dochter naar de beurs en nu lekker aan de knutsel. Wat een leuke frisse kaart is dit. Mooi die combinatie van dat geel en blauw. Zo'n verjaardagskaart zou bij mij wéken te pronk blijven staan..hihi. Gefeliciteerd met je top 3 notering bij My Besties Dutch Girls, het was ook een hele vrolijke kaart hoor...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het blijft een erg leuke mal, het zijn allemaal erg leuke kaarten die je er mee maakt, het is al een feestje om er naar te kijken. Ja schei uit over die Primark blehhhh ook niets voor mij al die drukte, maar die meiden he??!! Gezellig dat je een leuke dag hebben gehad, en wat heb je je goed in kunnen houden zeg! Heel knap. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooi vrolijke kaart heb je weer gemaakt Marcella.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaart Marcella
    prachtig zeg dat model

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je top 3 notering ...altijd leuk! En deze ziet er ook super uit Marcella met die prachtige mal en lekkere frisse kleurtjes! Wat leuk joh met je dochter naar de beurs, en het was ook nog eens leuk! Was je in Zaandam bij Primark? gekkenhuis altijd hè~Maar wel in trek bij de jeugd.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. HAllo Marcella, je Bestie kaart is zo mooi terecht dat je in de top 3 staat , gefeliciteerd hoor.
    Ach dat Blue monday is weer iets voor de gestoorde onder ons, zo kan ik er ook nog wel een paar verzinnen.
    Wat denk je van Utopia dan, wat een vreselijke mensen zijn dat.
    Laten we het maar over je kaart hebben, schitterend is die weer, prachtige kleuren en zo mooi afgewerkt, héél mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marcella,
    Prachtige kaart is dit, mooie kleuren, daar word je helemaal vrolijk van, mooi kleurwerk, toppie liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige harmonika- kaart weer, en wat zijn de elfjes leuk zeg. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. GEWELDIG Marcella!!!
    Mooie kleurtjes en wat een leuk modelletje is dit ook zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. In het blauw vind ik hem nog mooier, maar dat komt vast omdat blauw mijn lievelingskleur is.
    Ik blijf erbij, het is een supermooi modelleke.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave kaart, Marcella!
    Ik ga dit modelletje ook eens uitproberen!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig hoor Marcella, ik blijf het model erg gaaf vinden.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw Marcella wat heb je dit schitterend gemaakt, ik vind het helemaal geweldig, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook al is ie het zelfde al die ander , deze is ook schitterende en door de kleur komt ie toch anders over.
    En gefeliciteerd dat je in de top 3 bent geëindigd.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ahhh deze is weer heel erg gaaf zeg !
    Tof dat je in de top 3 staat ☺

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat weer prachtig deze harmonicakaart!
    Mooie kleuren heb je gecombineerd!
    Lekker vrolijk!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Marcella, ik kom even langs. Wat een leuke creatie's maak jij zeg! Ik ben gelijk je voler geworden, kan ik het goed bijhouden. Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele mooie kaart in een leuk model en in mooie vrolijke kleuren. de stempeltjes zijn ook zooo schattig!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met je top 3 leuk hoor.Wat een prachtige kaart heb je gemaakt leuk modeletje.
    Groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een lieverdje is dat geworden! Heel mooi en prachtige kleurencombinatie!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Marcella,

    Ik heb net even heerlijk je blog bekeken wat een mooie kaartjes maak jij!
    Dit vind ik ook echt een schatje met die lieve feetjes.
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Marcella, Wat een superleuke kaart en wat prachtige kleuren combi, blauw/geel. Lief stempeltje heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen