donderdag 2 mei 2013

Rood ,wit ,blauw.........??!!



Hallo Allemaal
Allemaal een fijne Koninginnedag gehad ???
Wij waren gewoon voor het eerst in maanden allemaal vrij dus zijn er lekker op uit geweest . Maar aankomende zondag zijn we gewoon weer vrij klinkt raar maar mijn man werkt veel op de zondagen en mocht die dan een keer vrij zijn dan is het weer koopzondag hier .

De kinderen hebben hier nu vakantie de een een week en dan beginnen zijn examens en mijn dochter heeft twee weken vrij .
Helaas moeten mijn man en ik wel gewoon werken maar het is niet anders ..............

Dit kaartje heb ik gisteren avond gemaakt bij Cards en Scrap Challenge blog is wel weer een hele leuke uitdaging een kaartje met Rood ,wit Blauw en Kraft en als optie een beetje oranje.......
Voorlopig dus wel mijn laatste kaartje in deze kleuren ha ha.
Ik heb de kaart zelf van Kraft gemaakt
en verder alle kleurtjes gebruikt het is geloof ik wel een beetje een bont geheel .......???!!!
En zo als je ziet is het een verhuiskaartje voor een stel geworden .....

Fijne dag allemaal
Groetjes Marcella

20 opmerkingen:

  1. Hoi Marcella,
    Wat een superleuke kaart, leuke afdrukjes, mooie kleurtjes, ik vind de jeanstag wel heel erg grappig..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwww Marcella
    jij gaat lekker....deze is ook weer geweldig mooi

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die weer schitterend geworden Marcella, ik vind het een plaatje, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat weer een bijzondere mooie kaart, geweldig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind 'm enig Marcella:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een geweldig mooi kaartje heb je gemaakt Marcella.
    Erg leuk zo'n hartjes easelkaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Macella!!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij CArds&Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marcella je easel kaart is weer toppie hoor! Als ik die harten zo zie, denk ik die moet ik ook weer eens gebruiken. Leuk dat je voor je kaart een bestemming hebt gevonden.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk kaartje Marcella, het doet me denken aal lieveheersbeestjes met hun gestippelde jasjes
    groetjes jo ke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Marcella.! Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is weer een beauty Marcella, de kleuren rood/wit/blauw zien er toch wel héél mooi uit zo hoor!!!.
    Ik vind het een plaatje.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer een mooi kaartje!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marcella,
    het is een schatje geworden! Die hartjes en de twee lieveheersbeestjes...Oh om van te smelten!
    Sterkte deze week nog even en geniet van de vrije zondag!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart.
    echte hollandse kleuren en mooi papier heb je gebruikt. Schattige stempels
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het echt een beauty Marcella! Zulke prachtige kaarten heb je weer gemaakt. Helemaal te gek! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie easelkaart... en gaaf designpapier met denim!!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuke kaart met de Hollandse kleuren!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards&Scrap Challengeblog!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldige kaart!!!
    Helemaal mooi hoe je alles heb verwerkt tot één geheel.

    Leuk dat je meedoet met onze rood,wit,blauw, kraft en als optie oranje uitdaging van het Cards&Scrap challengeblog

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen