zaterdag 16 februari 2013

En weer ..........??!!




Hallo Allemaal

Zo wauw wat super veel reactie,s op mijn kaartje hieronder Bedankt erg leuk .ook heb ik met mijn kaartje hieronder bij Hobby home hobbyartikelen Challenge blog  gewonnen hoe leuk is dat en mag ik voor drie maanden gast designer zijn .ook met een ander kaartje mag ik gast designer zijn bij de Nederlandse kaarten uitdaging heel leuk ik hoop dat er tijd voor heb .

Gisteren even een nare dag Ik had een begrafenis nou is dat natuurlijk nooit leuk maar ik moest er alleen heen mijn twee broers zijn donderdag vetrokken voor een vakantie ze zijn de Kilimanjaro aan het beklimmen (hun liever als ik ha ha )maar het was op het kerkhof waar ook mijn ouders liggen en dan is dat wel even lastig ook al is dat volgende week al weer 9 jaar geleden ,wat dan wel weer leuk is dat ik al mijn nichten en neefjes en tantes en ooms weer is heb gezien maar dat is dan  altijd op zo,n nare gebeurtenis , .......   maar we hebben emails uitgewisseld en gaan een keer wat leuks doen ??!!!

Moest het even kwijt maar nu wat over mijn kaartje Hij lijkt wel heeeel veel op mijn vorige he .Mijn vriendinnen wilde graag ook zo,n easel kaart maken (toch Sandra ?!!) En dacht dan maak ik er ook nog gelijk een maar dan in een andere kleur
Ik wil met dit kaartje graag meedoen bij DE Creatieve Zebra Bingo Ik heb gebruikt Valentijn.Stiksel en bedel .
Voor het stiksel moet je hem denk even vergroten maar zit aan de  onderkant en onder de hartjes rand .De hartjes rand aan de onderkant is van het magnolia label .
hoop dat jullie hem weer leuk vinden .
Fijn weekend
Groetjes Marcella

20 opmerkingen:

  1. Hoi Marcella,
    Gefeliciteerd met je vorige kaart en deze is ook weer supermooi..prachtig ingekleurd en die scrabble letters zijn heel leuk...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwww Marcella
    deze kaart is ook prachtig!!!

    Gefeliciteerd met je gewonnen Challenge bij Hobbyhome
    en met je Gast Designers plek.... super leuk dat je ons DT komt versterken:)

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marcella

    Allebei super mooie kaarten hoor.

    Groetjes Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je prijs en deze kaart is weer net zo mooi. Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat is die weer beeldschoon gemaakt.
    Super gedaan Marcella.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je 2 gastdesignerschappen Marcella, helemaal super voor je. Wat is deze ook weer schitterend geworden, het blijft een genot om naar te kijken, helemaal super. Kan me voorstellen dat het gisteren een zware dag was voor je en zeker als je er alleen heen moet zonder je broers.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marcella
    Het was zo leuk om te zien dat je daar gewonnen hebt. Geloof dat ik je daar gefeliciteerd heb en anders bij deze.

    Dit is ook een schatje,hij blijft leuk met zijn billetjes.

    Na gisteren wens ik je nu een heel fijn resterend weekend.

    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heyyy Marcella,

    Wat zie ik hier? Gave kaartjes maar vooral een heeeeeel lief pluizebeest.
    Wat een scheet van een nijnebeessie. Echt een schatje zeg. Zo wollig en snoezig. Die mag hier best wel eens komen spelen met onze Pluis hihihi.
    Leuk om te zien en geef hem maar een dikke knuf van ikkes:)

    Je kaartjes zijn ook giga zeg! Wat ga jij als ene speer. Z ben ik twee weken niet geweest en er staan al weer een heel aantal op je blog. Goed bezig;) ik ben niet zo van de snelle:p:p Maar voor je bloglezers is het wel leuk om zoveel te bekijken:)
    Ik vind ze super...en je hebt ze zo mooi ingekleurd. Ik ga me komende weke ook maar weer eens aan het kleuren wagen;)

    doegiii en toedeloetjes en van mij weer de gigagrotegroetjes:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jeemig...ik zie een hele hoop typfouten....snorry:) hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat naar dat je alleen de dag door moest zonder je broers. Gelukkig is dat weer achter de rug, en.......... kun je je storten of je gewonnen prijs. (leuk hoor).
    En je kaartjes is weer een plaatje.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je deze ook weer super mooi gemaakt Marcella, leuk om te zien dat je met andere kleuren dezelfde kaart dan weer heel anders kunt laten uitzien. Prachtig geheel!! En sneu voor je dat je dan gisteren alleen naar zo'n begrafenis moet, knap van je! Dan nu maar genieten van de positieve dingen die je schitterende kaarten je gebracht hebben!

    Lieve groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig kaartje Marcella, is toch weer helemaal anders als je het in een andere kleur maakt, heel mooi!
    Gefeliciteerd met je gewonnen prijs, super!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi kaartje, super. Wat dubbel allemaal in het leven, leuk om je familie weer te zien, maar vervelend dat dat op zo'n gelegenheid is.
    Gefeliciteerd met al je prijzen, gaaf om gastdesigner te mogen zijn.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het super voor je Marcella dat je zo in de prijsje valt, dat mag ook weleens toch?
    Wat naar dat je nu ook weer alleen naar een begrafenis moest,zo gaat het nu eenmaal vreugde en verdriet, het ligt zo dicht bij elkaar.
    Je hebt wel weer een beauty van een kaart gemaakt hoor. Sterkte met alles.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je gewonnen prijzen en leuk dat je GDT mag zijn. Je nieuwe kaartje is ook weer een kunstwerkje! Mooie kleur blauw en super details! Prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat heb je een gave kaart gemaakt! Helemaal geweldig. Leuk dat je meedoet met de challenge van DCZ.
    Lieve groetjes en fijne zondag,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is erg mooi.
    Leuk dat je meedoet bij De Creatieve Zebra.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Marcella, deze kaart vind ik echt helemaal te gek,
    woowww die kleuren, zo gaaffff :)
    Wat zal dat even moeilijk voor je geweest zijn op die
    begraafplaats te komen. Gelukkig is de leuke bijkomstigheid
    dat je weer mensen tegen komt die je lang niet gezien hebt.
    Tof dat je met je andere kaart gewonnen hebt, wowww :)

    Fijne nieuwe (knutsel) week,
    lieve grtjsss Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen