zondag 6 januari 2013

Witte kaart .....??!!1

Hallo Allemaal

Endelijk vandaag dan weer eens tijd om een kaartje te maken .Vanaf de eerste dag van de kerstvakantie tot nu alleen maar zieken (en de rest zal ik jullie besparen ).Ik zelf gelukkig nog niet maar daar door moest ik al die tijd wel werken en dan s,avonds nog maar is wat in het huis doen .en dan had ik echt geen puf meer om aan een kaartje te beginnen of te bloggen .
Hoop dat het vanaf nu weer wat beter gaat ........morgen de eerste weer naar school en de ander begint dinsdag............
Ik zag via het blog van Rachel dat er op het blog bij Nadia,s challenge blog een super leuke uitdaging is bedacht door Rachel maak een heel wit kaartje met alleen de stempel gekleurd .Super leuke uitdaging had ik echt effe zin in.
Mijn haaknaald maar weer gepakt en een rondje gehaakt en een bloementje, kreeg alleen de foto,s niet zo super komt denk door dat trieste weer maar ik wou hem er gelijk opzetten .

Fijne avond
Groetjes Marcella

22 opmerkingen:

  1. Jeetje mina Marcella dan had je de kerstvakantie toch ook wel anders voorgesteld, hoop dat ze snel allemaal weer de ouden zijn en niet dat jij nu begint. Maar meis wat heb je een superkaart gemaakt, wat is die schitterend, echt een beauty en zo lief.
    liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om weer van je te horen marcella. Ik hoop dat je na al die drukte van ziek zijn gespaard blijft. Je kaart is prachtig! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Marcella, succes met de challenge
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig weer in het normale ritme morgen en hopelijk is iedereen
    dan ook weer wat opgeknapt.
    Je hebt een super leuke kaart gemaakt, toevallig ben ik nu met
    dezelfde challenge bezig om een kaartje te maken, dus ik ben ook
    in de wit-sfeer vandaag ;)

    Fijne en gezellige zondag :)
    Lieve groetjes Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele mooie kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hopelijk is iedereen weer beter en ja hier beginnen de kids en wijzelf ook weer morgen en voor mij een beetje balen want de vakantie was niet erg feestelijk omdat we afscheid hebben moeten nemen van mijn Oma .
    Je kaartje is heel erg schattig en mooi
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier ook alleen maar zieken in de vakantie, je kaartje vind ik erg mooi geworden het heeft altijd wel wat een witte kaart vind ik!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marcella,
    Wat een heerlijk -vol- kaartje, mooi met van alles er op en er aan ..en dan ook nog het stempeltje zó mooi ingekleuerd...het is weer een knaller...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart en ook veel mooi details te zien.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super mooie kaart met hele leuke details

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Marcella,
    wat een pech zeg! Zul je net zien, drukke periode en dan zieken!
    Jammer, maar wie weet kun je weer lekker freubelen als het normale ritme er weer in zit!
    Je kaart is trouwens erg mooi! Hij staat ook op mijn lijstje. Heb nog nooit alleen een witte kaart gemaakt, dus een extra uitdaging...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marcella

    Dus eigenlijk ben jij nu wel toe aan een paar daagjes echte vakantie zonder te te werken en zorgen.
    Hopelijk word het een beetje rustiger voor je zodat je af en toe lekker kan doen waar je zin in hebt.
    Je kaartje in het wit is schitterend met superveel mooie details erop.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marcella,dan moet je nu eigenlijk maar eens even een time-out nemen voor jezelf voor je ook ziek wordt.De "beste"eigenschap van huishoudelijk werk is dat het nl gewoon blijft liggen wachten(of is dat de slechtste eigenschap,hihi??)Je kaart is erg mooi en zal vast hoge ogen scoren,ik vindt het in elk geval een plaatje,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marcella,
    Wat een leuk kaartje!
    Hopelijk wordt je zelf niet ziek na alle drukte en het zorgen.
    Het is ons gelukkig bespaard gebleven. Morgen begint voor onze kids het normale leven ook weer.
    Ik heb zelf tussen alle feestdagen doorgewerkt.
    Succes bij deze challenge!
    Bedankt voor je hulp bij mijn eerste deelname aan een challenge.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En wat een geweldig resultaat......tussen al dat wit komt niet alleen je stempel mooier uit maar zeker ook je gehaakte randjes en bloemen!!! Ik vind hem helemaal geweldig, wat een prachtig kaartje! Hoezo alleen maar wit is saai......Leuk dat je meedoet met Nadia's challenge, liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn weer een kaart van je te zien Marcella, en het is gelijk weer een binnenkomer hoor.
    wauw, wat heb je deze witte kaart met alleen de gekleurde stempel prachtig gemaakt. lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Marcella,
    Allereerst wil ik jou en al degene die je omringen een heel GELUKKIG, GEZOND en CREATIEF 2013 toewensen.
    Je weet waarschijnlijk al wat ik van wit vind.....GE-WEL-DIG. Dat smaakt naar meer. Je bent zelfs weer aan "de haak geslagen".
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een schitterende kaart!! Heel chique met alle witte details en wat een mooi gehaakte bloem! Super mooi!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een schitterend kaartje Marcella, leuk zo in het wit!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je witte kaart ziet er geweldig mooi uit.
    Erg leuk gedaan met al die mooie details erop.
    Groetjes,

    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende kaart.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een prachtig kaartje. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen