donderdag 9 augustus 2012

Rondje haken en een kaart.......

 Hallo Allemaal
Mischien vinden jullie het leuk hoe ik de rondjes haak op mijn kaartjes onder deze blogpost
Eerst maakte ik ze wel door er zelf gaatjes in te stansen dan kan je ook iedere maat maken .Maar deze stans is wel super handig .
 Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is je haalt hem erdoor draadje erbij en er door halen


 Hoop dat het een beetje duidelijk was ik ben namelijk hellemaal geen haakster ,mocht je nog vragen hebben mag je altijd even mailen of langskomen (LOL)

Dit Kaartje dan zonder haakwerkje
grote bloem is weer met een stans van Joy
vind deze tilda zo schattig ...........


Fijne dag allemaal
Groetjes Marcella

22 opmerkingen:

  1. Aha, nu weten we hoe het moet sé.
    Goed om te weten en het malletje heb ik ook.
    Bedankt voor deze tutorial.
    Je kaartje ziet er ook weer geweldig mooi uit Marcella.
    Hele mooie warme kleuren ook.
    En je bloem is zo mooi als een echte.
    Misschien ook nog eens een tutorial van maken?
    Een fijne dag nog.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een duidelijke uitleg Marcella
    en je kaartje.....wat is dat weer een plaatje zeg

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marcella wat leuk dat je een uitleg geeft van hoe je de rondjes haakt. Super handig.
    Prachtige kaart heb je weer gemaakt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je wil niet weten hoe erg ik nu in een deuk lig. Ik loop namelijk al een paar weken met de gedachten dat ik je moet vragen hoe je het doet en steeds vergeet ik het te vragen. Nou dat ik alles in huis heb gehaald zou ik je net een berichtje sturen, dus ja dit is wel heel erg toevallig :D

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaart helemaal super. Ontzettend mooie kleuren en de bloemen zijn ook zo gaaf. Wat het haken betreft, ik kan het echt niet. Ik vraag het wel aan mijn moeder (zal ze vast blij mee zijn, haha), Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marcella bedankt voor de workshop en Cindy kan wel zo leuk doen en ze kan het vragen ,maar mijn pols hè,dat weet ze ook wel hoor,ik heb wel even een vraagje ,doe je het op steviger karton of gaat het wel met gewoon cardstock.
    Zo nu even over je kaart, prachtig ik ben gek op oranje je hebt Tilda prachtig ingekleurd,kan je die kaart niet met een wedstrijd mee laten doen,hij is zo mooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiii
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Corrie
      Weet niet of je het zo leest???
      Maar je kan het op gewoon karton of papier doen hoor .ennne zelfs Cindy kan dit hoor ze kan toch ook borduren,

      Bedankt ook voor je reactie op mijn kaart .geen idee met wat voor wedstrijd die mee kan doen vind het wel goed
      Groetjes

      Verwijderen
  7. Hallo Marcella,
    Heel ♥-elijk dank voor deze workshop.....de uitleg is duidelijk.....dus ☺☺☺.
    Je kaartje is weer heel erg MOOI.....MOOI van kleur, MOOI papier, MOOI lint enz, enz, enz,
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart en papier en bloemen zijn ook zo mooi.
    Heel erg bedankt voor de uitleg van het haken, zag al vele keren op je blog en ga dit zeker ook uitproberen.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja wat mooi he de gehaakte randjes, en dan zeggen dat je niet zo goed kan haken!!!! Het ziet er super netjes uit hoor Marcella. En je kaartje is ook prachtig

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt weer een heel mooi kaartje gemaakt.
    En de uitleg voor het haken... heel duidelijk en erg mooi.
    Ik denk dat ik het ook eens ga proberen, bedankt!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tis inderdaad een lieverd.
    Leuke kaart is het geworden.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk idee dat haakwerkje!! Ga ik toch ook eens proberen! En je kaart is ook heel leuk geworden!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje, zo leuk en je haak werk vind ik super, bedankt voor de heldere uitleg.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi AMrcella,

    wat een leuek akart!! Prachtige kleuren en die bloemen erop zijn heel erg mooi.
    Wat een slim idee zeg, dat haken en dan schrijf je erbij dat je eigenlijk helemaal geen haakster bent. Dat zou je niet zeggen als je je haakwerk ziet. Ik ga het onthouden want ik heb een soort gelijke mal.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart en dank je wel voor de uitleg ga ik zeker eens proberen.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Marcella.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dank je wel voor de uitleg!
    Lijkt mij ook leuk om eens te proberen.

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, ga ik toch ook eens proberen, ben net begonnen met haken van teenslippertjes dus ik denk dat dit ook moet lukken.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig kaartje Marcella, heel erg mooi!
    Ook leuk dat je laat zien hoe je je randjes haakt, bedankt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo.vraagje die stans,van het randje kaartje omhaakt.waar kan je die kopen.
    Erg leuk.Adri Bijl

    BeantwoordenVerwijderen