maandag 27 augustus 2012

Mijn Olifantje............??!!






Hallo Allemaal
daar ben ik dan vandaag met nog een kaartje wilde graag mee doen met de super leuke uitdaging bij Elke kaart een feestje ik was er vorige week al aan begonnen maar ik heb hem vanmiddag af gemaakt .
Ik heb mijn nieuwe stempel weer gebruikt en hem ingekleurd met derwent potloden .
bloem is weer met een stans van joy wat roosjes ,kantje lintje etc.
Hoop dat jullie hem leuk vinden .(En corrie dit is beter toch?????)

Groetjes Marcella

17 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje!
    Mooie kleuren heb je gebruikt Marcella!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi, die Corrie! Ik hou wel van die eerlijke mensen!! En of dit nu en Marcella kaart is? Ik mis dan toch het geaaakte randje;-) Nee hoor, dat is een grapje. ik vind je kaartje erg leuk!! Die stempel is sowieso OLIfantastisch en de kleuren en details zijn geweldig bij elkaar!

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super lieve en mooie kaart!
    Het papier en de kleuren zijn heel mooi.
    De stempel is zoooo lief
    Bedankt dat je meedoet met de challenge van EKEF.
    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart,leuke stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig kaartje Marcella, erg mooie kleurencombi!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk kaartje, de vrolijke kleurtjes maken je gewoon blij.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig die olifantjes zo, ze lijken wel blij met elkaar hihii

    mooi gedaan marcella

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Marcella,
    Wat een PRACHTIG kaartje en zo VROLIJK van kleur ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooo dit leuke stempeltje weer.
    Hij is inderdaad oliFANTASTISCH.
    Mooie kleuren heb je ervoor gebruikt.
    Dit is weer een pareltje Marcella.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kleurtjes heb je gebruikt, Marcella! Super leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marcella, Deze kaart is zo mooi! Echt helemaal super. Gave bloemen, gave stempel, gave kleuren, Alles gaaf! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Marcella, jaaaaaaaaaaaaaaaaa dat is weer een Marcella kaart super gemaakt en stiekem moest ik ook om Gerjanne haar reactie lachen,ik hou van eerlijk zijn tegen over elkaar, dat moet toch ook kunnen .Daar bloggen we voor, je hebt een prachtige Olifantastische kaart gemaakt,de stempel is geweldig om dan nog maar te zwijgen over de kleuren prachtig. Ik denk dat je wel weer een kans maak om te winnen.
    En ja hoor wijfie zo is het goed.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart en die stempel wat leuk zeg. De kleuren vind ik prachtig.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie, vrolijke kaart! Mooie details, een schattige afbeelding en prachtig gekleurd!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Marcella wat een geweldige feest kaart. Voor mij heb jij de eerste prijs. Toppie gewoon.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marcella

    Wat een vrolijke kaart met deze mooie kleuren combinatie. Heel mooi ingekleurd ook.
    Je vorige kaartje voor je zoon vind ik hardstikke leuk met die twee egeltjes.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen