zondag 29 juli 2012

Mijn Mode Topper...........



Hallo Allemaal

Hier een kaartje gemaakt voor het blog van het-hobbyjournaal met de opdracht iets met naaien couture mode dus .tja daar heb ik wel even over moeten denken .............maar ik had nog een foto van mijn dochter toen ze voor haar zelf een jurkje had ontworpen en deze op zo,n pas pop had gemaakt .
dus ik denk maak ik daar een kaartje mee................
randje gehaakt bloementjes gehaakt ,wat knoopjes speldjes etc ........
en toen was het dit kaartje .

Fijne week
Groetjes Marcella

10 opmerkingen:

  1. Jij hebt toch ook altijd van die leuke ideeen.
    Deze vind ik ook weer super bedacht.
    Erg mooi hoor, zowel het kaartje als de mannequin die erop staat.
    groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een superidee! Zo origineel! Leuke dochter heb je :). Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Marcella hij is weer gaaf,je hebt je kaart prachtig opgebouwd ze krijgen het nog moeilijk bij het Hobbyjournaal om een winnaar te kiezen. Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net wat de kaart zegt TOPPIE!!!!!!!
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een erg mooie kaart Marcella, leuk met die naaispulletjes erbij!
    Een supermooi geheel!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja hij is zeker toppie,en leuke details.
    Succes met je kaart.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtig gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto, een prachtig kaartje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marcella,

    wat een leuke kaart !!!! Een TOPPER vind ik het. Al die kleine modedetails. Dat heb je supermooi gedaan. Heel erg leuk met de foto van je dochter.Is ze al net zo creatief als haar moeder??
    Je kerstkaart hieronder is ook erg mooi!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen