woensdag 13 juni 2012

En toen kwam Hello Kitty...............



Hallo
Even een berichtje van mij vanmiddag kwam de post voor mijn dochter met een hello Ktty gemaakt door  Joke super leuk ook al is ze elf ze is er erg blij mee en denk dat die nog wel tussen alle knuffels in haar bed past
Dus Joke heel erg bedankt (en het komt goed maar ben niet zo snel als jij bent)
Ook van joke kreeg ik nog een award en van Julie een .
Thanks damens ben er blij mee

en nu mag ik hem doorgeven
maar dat vind ik zo lastig vind alle bloggen altijd erg leuk om te bekijken
dus wie hem wil .............neem hem mee

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat hij is aangekomen

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo Marcella wat lijkt jou dochter veel op jou zeg ik had het bij Joke al gelezen dat ze een hello Kitty had gemaakt voor je dochter en wat de award betreft ik heb het al meer gezegd ook tegen Marjan vanmorgen het is een soort van kettingbrief en daar hou ik niet zo van mijn berichtjes van mijn volgers zijn mij net zoveel waard misschien wel veel meer .Maar ik vind het wel lief van je dat je het zo oplost.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marcella

    Wat lief van Joke om dit voor je dochter te doen.
    Gefeliciteerd met je award, en ik begrijp helemaal dat je niet kan kiezen, dat zou ik ook niet kunnen want ik geniet van iedereen zijn creatie en vind elke reactie al een award op zich.
    Je kerstkaartje vind ik ook weer erg mooi en het is helemaal niet saai dat je veel ronde kaartjes met zo'n mooi gehaakt randje maakt, ik geniet ervan.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen