zaterdag 31 maart 2012

Vrolijk Pasen





Hallo

Hier een paaskaartje ik was er al een tijdje mee bezig maar wist even niet hoe ik hem zou doen .maar vanavond viel het kwartje en heb ik hem afgemaakt.
Het afdrukje is een digi stempel van karen doodles ingekleurd met derwent potloden .mijn doly stans weer gebruikt (al zie je er niet veel van) papier is al een wat ouder scrapvel .De tekst heb ik met ven die kras letters gemaakt op uitgeponste rondjes en een stukje foam erachter zodat het iets naar voren komt .
Met dit kaartje wil ik mee doen bij .
scrapcardschallengeblog maak een paas kaart /creatie
en bij het allesmetenoverkleurenmetderwents blog maak iets wat met pasen te doen heeft .
Fijne zondag allemaal
Groetjes Marcella

19 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart is dit en ook een erg leuk zo'n schommelkaart.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend paaskaartje Marcella, je inspiratie is blijkbaar weer helemaal terug!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige paaskaart!! Helemaal leuk zo'n wiebelkaart en de bloemen zijn erg mooi zo bij elkaar!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marcella

    Wat een mooie paaskaart, erg leuk model ook, en de bloemen zijn zo mooi zachtgeel. Ik geniet van je mooie creaties.
    Leuk dat je op mijn blog langs komt en bedankt voor je lieve berichtje.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marcella,
    Volgens mij zie ik een winnaar.....jeetje wat een PRACHTIGE paaskaart en wat heb je die paashaas PRACHTIG gekleurd ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super mooi!!! wat lache he, wij hebben bijna het zelfde kaartje gamaakt :*
    ik bel je morgen
    groetjes
    Noami

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een topper!!
    Prachtige kleuren heb je gebruikt!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Na de hele dag met Cindy te hebben gefreubeld is het nu tijd om mijn dashboard af te gaan. Nu ben ik bij jou aan gekomen en Marcella je kaart of te wel wiebelkaart is als vanouds prachtig en lieve kleurtjes fijn weekend Groeyjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende creatie!! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw !! wat een schitterend kaartje, leuke bloemies en prachtig modelletje en die paashaas, schitterend ! Wat leuk dat je meedoet bij de Derwent&Prisma challenge, ik wens je heel veel succes. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele leuke kaart en mooi de wrijf letters in de cirkeltjes.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je kaartje prachtig.
    Zo mooi geheel.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. die is geweldig leuk ! Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je weer een prachtkaart gemaakt Marcella.
    Heel vrolijk voor een vrolijk Pasen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo kan het niet anders of Pasen wordt vrolijk :) Heel erg leuk geworden!

    Groetjes, Marie-Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gaaf leuk paas kaartje.
    Krijg helemaal zin in het voorjaar.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super wat een prachtige kaart!!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Derwent&Prisma.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een Super kaart Marcella. En wat een prachtige bloemen zitten erop! Succes met de challenges.
    Groetjes, Willy.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijn dat het kwartje goed gevallen is want deze kaart is helemaal toppie zeg.

    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.

    Groetjes,
    Neltine
    (Scr@p-Cards Challenge-Blog)

    BeantwoordenVerwijderen